Wednesday, 21 December 2016

Ubat Hilangkan Parut Paling Mujarab Di Malaysia


Hilangkan Parut Anda Dengan Azanis Scar Serum

" PRODUK NI SESUAI UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN "
.
Ramai yang menghadapi masalah parut di badan kan. Parut jerawat lah, parut belakang badan lah. Dan macam-macam lagi kesan bekas luka serta kulit merekah. Mesti korang nak ianya pulih...
.
Okay, AZANIS mampu membantu anda untuk merawat masalah parut termasuk bekas jerawat, bekas jeragat, kulit tak sekata, jerawat belakang badan dan sebagainya. Kita dah jual lebih 1 tahun dah tau ;)
.
Tak percaya?
Ribuan testimoni dah pun tersebar sepanjang kami menjual Azanis selama lebih 2 tahun!

PRODUK INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Azanis ini dengan harga yang sangat berpatutan. Whatsapp AZANIS ke Puan Syazwina di Talian 013 956 1025.

Kulit sangat sensitif? Garu sikit pun dah tinggalkan parut?
.
Jangan risau, Azanis Scar Serum boleh bantu awak untuk:
🔥 hilangkan parut tak kira parut disebabkan kulit sensitif, parut jerawat, parut kemalangan dan parut regangan (stretchmark)
🔥 melembapkan kulit kering
🔥 mempercepatkan penyembuhan kulit
.
.
Azanis Scar Serum formula terbaharu lebih berkesan dengan adanya 50% anti oksidan. Ekstrak Cocoa Butter dan Vitamin E diakui dapat memudarkan kesan parut  seawal 2 hari je!

Bagaimana Ia Berfungsi?

Ia mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit dengan  Vitamin-E semulajadi (12,000 IU dalam pek 15ml) yang mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen. Kesan dari anti-oksida dan agen pelembab ini juga mampu melicinkan garis-garis halus serta kesan kulit kering.

Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.


Cara Penggunaan?

Semua nak kulit tanpa parut. Lebih-lebih lagi kat muka.
Dah cuba banyak produk tapi parut masih ada.
.
Jangan sedih-sedih, Azanis boleh selesaikan masalah awak tu.
.
Cara guna serum ni senang je..
➤ Sapukan sedikit serum pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.
.
➤ Untuk parut cacar dan terbakar , tunggu sehingga tanda telah kering sebelum menggunakan Azanis Scar Serum.
.
➤ Untuk parut pembedahan, tunggu sehingga luka telah sembuh/tertutup dan jahitan dikeluarkan sebelum memohon Azanis Scar Serum

Kandungan

  • Minyak Asas
  • Theobroma Oil 
  • Paraffinum Liquidum 
  • Triisononanoin 
  • Cetearyl Ethylhexanoate 
  • Isopropyl Myristate 
  • Glycine Soja Oil 
  • Helianthus Annuus Seed Oil 
  • BHT 
  • Bisabolol


Botanicals
  • Calendula Officinalis Flower Extract (Calendula Oil) 
  • Lavandula Angustifolia (Lavender Oil) 
  • Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Rosemary Oil) 
  • Anthemis Nobilis Flower Oil (Chamomile Oil)

Vitamin
  • Tocopheryl Acetate (Vitamin E)

Testimoni





PRODUK INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Azanis ini dengan harga yang sangat berpatutan. Whatsapp AZANIS ke Puan Syazwina di Talian 013 956 1025.

P/S: Alhamdulillah Azanis  ini sudah menembusi pasaran Brunei, Indonesia dan Singapore. 

This Is The Oldest Page


EmoticonEmoticon